Translate

2015-04-05

Tips på en sida där du kan hålla koll på dina Tv-serier


(Jag skaffade ett nytt konto där, så inte hunnit markera alla episoder än)

Sen igår hade jag redan planerat att tipsa om detta. In fact, så använder jag mig utav två
olika sidor för att jag älskar båda två så mycket! Men just nu tänkte jag bara tipsa om den ena.

Okey, shall we begin the tour?

Det finns en kalender


Missade du vad som gick igår? Inga problem, det ser du enkelt på kalendern.
Du kan t.om bläddra till nästa Månad och kolla vad som ska gå :D
Man kan välja i inställningar vad för utseende din kalender ska ha. (kommer strax till det)


Du kan välja olika utseenden
Här är några av dem utseenden man kan välja:



"Slighty Mint"



"Printer Friendly"



"Dark and Pink"



"Curvy" (Det är samma utseende som Classic, bara runda hörn tillagda)



"Teal on Grey" min favorit :) (och Dark and Pink)



Kolla vad för nya Tv-serier som kommit/ska komma



The Comedians börjar 9 April? Coolt!
Även här kan man bläddra framåt och kolla nästa månad.


Se vad som blivit förnyat och inställt


Yes! Once Upon a Time har blivit förnyat. Åh.. Revenge kommer troligen bli inställd.
(Man kan se mycket mer än vad som är på bilden)


Se vad andra är intresserade av


Game of Thrones är alltid först överallt.


Se med bilder vad som går 'idag'



Se nedräkning för vad som går härnäst



Leta efter andra Tv-serier genom att leta via bokstäver


Man kan se både det som går just nu, och det som slutat.


Du kan se din egen profil


Du kan se väldigt mycket statistik, hur många episoder du sett, hur många Tv-serier du följer.
Även se hur länge du spenderat på Tv-serier, vad du såg senast.
SÅ HÄFTIGT!


På din Profil ser du vad du såg senast


Ah, jag såg Being human avsnitt 4 senast! Bra då kan jag fortsätta~



På din Profil ser du vilka serier du följt mest (baserat på antal episoder)


569 avsnitt av The Simpsons? Daamn!


Du kan se alla serier du följer och hur många procent du kollat på dem



Markera alla episoder som sedda på en gång, se hur många episoder du missat



Hur bra är inte denna sidan!? ♥
Som avslut så ska ni självklart få veta vad sidan heter!!
Skapa bara ett konto där och sen klart!

Om ni skaffar ett konto där kan ni gärna dela med er i kommentarer :D
Tack för mig~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar