Translate

2015-04-22

Mina Bilder: Sammanfattning i dagar

8 APRIL


Detta var en solig dag. Jag och mamma var på stan för att hämta en rosa tröja jag hade lagt undan dagen innan, och medans vi höll på så såg mamma ett rosa enhörningshuvud, som hon köpte till mig~


10 APRIL



Dagen då jag klippte till pannlugg igen! Samt fick mitt hår toppat.
Fick tydligen också veta att jag inte kan göra något åt håret (färgen)
att jag måste låta det vara tills färgningen försvunnit innan jag kan bli blond igen...

11 APRIL



Idag var jag och sambon bjudna till pappas grillkväll!
Det bjöds på grillat kött med potatissallad och till efterätt blev det glass med jordgubbar, yum!


21 APRIL



Denna dag var jag lite i stan för att göra ett ärende. Först gick jag in på Akademibokhandeln och köpte två pennor (inte med på bild) och så två söta reflexer jag hittade! En uggla och en prinsess krona~ hur söta som helst :D

 Sen gick in på butiken 'Game' och fastnade för två figurer som var där.. Vanellope (Wreck it Ralph) och Trixie Lulamoon (My little pony). Egentligen hade jag velat ha Princess Celestia (My little pony) men den fanns inte där så blev Trixie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar