Translate

2015-04-01

Hunger och Ica

Spelade nyss klart en kort match i League 'U.R.F'
Det kändes inte så jätte speciellt för att jag spelade ensam med randoms
hade varit myyycket roligare om det var med andra, men men, kan spela det mer sen. ^^

Just nu har jag bara tanken på att äta lite nudlar
och sen fara med bussen till Ica. Men vet inte om pengarna räcker till just nu..
och jag som väldigt gärna ville ha en sån Veckorevyns tidning för att
en favorit bloggare jag har, hon är med i den, fina Jonna Jinton ♥
Följt hennes blogg långt innan jag ens flyttade till Norrland.. altså
sen kanske 2010 eller något sånt. Hon är en äkta förebild för mig.
Och älskar hennes hår ♥♥ och hon är så himla vacker och tar jätte mysiga bilder.

*Ehum* Hursom helst, jag vill köpa den tidningen (bara för denna gången)
men osäker på hur mycket den kostar, samt köpa kattmat till katten..
Sen efter jag handlat måste jag diska också.

nu går tiden fort, så..ska sätta igång och göra nudlar
jag är såååå hungrig >___>'

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar