Translate

2015-04-06

Från Coco Pops till Rågkuddar


Godmorgon alla fina ^^
Idag är det en ny fin dag, med nya steg!




Istället för dem vanliga Coco pops flingorna jag brukar äta, så blev det istället Rågkuddar, Icas.
Ganska stort steg för mig som älskar smaken av choklad. Men jag försöker bara tänka
"Det är i alla fall flingor!" jag älskar flingor som frukost så.

 

Både jag och min kille har idag börjat våran nya diet förändring.

Han åt: Citrusfrukt, två stekta ägg och Kaffe utan mjölk eller socker.
Jag åt: Rågkuddar, ett stekt ägg (tack sötnos~) och Juice.

Vi ska försöka att äta små måltider fem gånger, för då håller man en bra balans.
Frukt, ägg, grönsaker, nötter (gillar jag dock inte), fisk, kyckling. Allt det där
har jag lärt mig är nyttigt och bra. Gillar allt det, utom nötter xD
men det kommer nog gå bra.

Nu ska jag dricka upp min juice och se anime :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar