Translate

2015-03-20

Halsont (ännu en gång)

Godmorgon ♥

Det här börjar bli löjligt. Jag blev sjuk första gången på länge i December 2014.
Sen var jag fortfarande inte frisk vid Januari. Jag blev frisk i början av Februari
men blev sedan sjuk i mitten av Februari, igen. Efter det blev jag sjuk igen
dock minns jag nu inte när, men det var inte alls längesen och den gången tappade
jag t.om min röst D:  Nä..jag tror jag måste ringa och prata med en läkare.
Det är jätte jobbigt att bli sjuk gånger i rad på varandra. Sjuk, frisk, sjuk, frisk.
Kan vara frisk i 3-4 veckor.. sen börjas det igen.

Nu måste jag skriva till min lärare att jag är sjuk, igen :/
och måste kolla upp med min läkare..

Ska göra i ordning lite varmt te med honung
och kolla på dem fyra sista avsnitten av Kimi no Uso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar