Translate

2015-03-21

Febern har gått ner~

Tjoho! Febern har gått ner :D nu är jag dock snuvig och täppt istället hahaha.. -.-
Godmorgon i alla fall~ vaknade för kanske ca en timma sedan.
Gjorde precis frukost åt mina sötnosar, toastade mackor till min sötnöt
och hårdingar till missen och Coco pops flingor till lilla mig xD yum!

Nu så tänker jag ta igen alla avsnitt jag missat.
Jag har fortfarande inte sett en enda tv-serie på snart en hel vecka.
Har bara kollat på Anime! O.O' antar att jag inte kan blanda bara sådär xD
men nu vill jag ju komma ikapp det jag missat. Jag läser ju ofta på Tv nyheter
och så ser jag en serie jag följer och fattar ingenting.."Vad har jag missat!?"
så ja... dags nu. Jag kanske inte är fullt frisk. det har bara gått en dag
men med febern lägre så kan jag i alla fall sitta upp :D (kunde inte det igår.)

Dessa har jag missat:

- The 100  2 eps
- Once Upon a Time  2 eps
- Jane the Virgin  2 eps
- Pretty little liars  3 eps
- Gotham  1 eps
- Big bang theory  3 eps
- The Simpsons  3 eps
- Family Guy  2 eps
- Ghost adventures  3 eps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar